קידום אתרים בגוגל            

קידום אורגני בגוגל לדף ראשון בהתחיבות!

0722-657-607

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט לעומת מדיות אחרות                       

ענף הפרסום הינו תחום בעל מימדים נרחבים החולש על כל המדיות הקיימות, וביניהן עיתונים, טלוויזיה, רדיו, וכמובן האינטרנט. לכל מדיה אמצעים ודרכי פרסום אופייניים לה. בעשור האחרון הפרסום באינטרנט תופס תאוצה ומשאיר את מתחריו מאחור, תוך שינוי מהותי בתפיסת העולם הפרסומית. למעשה, הרשת הפכה את הפרסום ליותר נגיש, חכם, אמין וקרוב לקהל היעד ולצרכיו.

כמות החשיפה

הסיבה העיקרית לביקוש הרב לפרסום באינטרנט נעוצה בשימוש ההולך וגובר של כלל האוכלוסייה במדיום זה לשם למטרות מגוונות. הגולשים נעזרים ברשת למטרות עסקיות ולימודיות, לצרכי עניין ובידור, לצריכת חדשות ואקטואליה, לרכישת מוצרים, לשליחת מכתבים בדואר האלקטרוני ולקיום תקשורת חברתית. למעשה, רשת האינטרנט חובקת את כל סוגי המדיות, ולנוכח מציאות זו נדרשות הללו מצידן להשתלב ברשת, כדוגמת תחנות רדיו וטלוויזיה און ליין, או אתרים של העיתונות המודפסת. 

אפשרויות הפרסום

כל אחת מהמדיות הוותיקות מציעה פלטפורמת פרסום מסוימת מאוד. הרדיו מאפשר השמעת ג'ינגלים, הטלוויזיה מספקת פרסומות וידאו המשודרות בהפסקות שבין השידורים, ואילו העיתונים מציעים מודעות על דפי העיתון. לעומתם, פרסום באינטרנט מציע מגוון גדול של אפשרויות המתאימות לכול כיס, ובאופן כללי עלויותיו זולות יותר בהשוואה למדיות אחרות. אפשרויות אלו כוללות בין היתר פרסום באמצעות באנרים ודפי נחיתה, ניוזלטרים ואתרים, קישורים ומנועי חיפוש, לוחות מודעות, סרטוני וידאו וכן פרסום ברשתות חברתיות.

האפקטיביות של הפרסום

במדיות הוותיקות, על מנת לאמת את מידת האפקטיביות של מסעות הפרסום, היה צורך בהשקעת סכומי עתק בעריכת מחקרים סטטיסטיים, בסקרים ובהזנת נתונים אודות השפעת הקמפיין על הרגלי הצריכה של קהל היעד. לעומת זאת, בהיותה של רשת האינטרנט מבוססת על רשת מחשבים חכמה, ניתן לה לספק לאנשי הפרסום ובעלי עסקים מידע עדכני ואמין בזמן אמת. המידע כולל ניתוחים סטטיסטים מגוונים ומתקדמים אודות השפעת מערך הפרסום ברשת על קהל היעד, וזאת ללא עלויות נוספות מצד החברה המפרסמת.

תגיות: פרסום באינטרנט.