קידום אתרים בגוגל            

קידום אורגני בגוגל לדף ראשון בהתחיבות!

0722-657-607

רשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות          

הרשתות החברתיות מהוות כיום את אחד ממוקדי המשיכה העיקריים עבור הגולשים באינטרנט, ומתבססות בין היתר על צורך אנושי בהמלצות מפה לאוזן העוברות בתוך מעגלים חברתיים. הרישות החברתי באינטרנט כולל מגוון גדול של פלטפורמות כדוגמת בלוגים, פורמים, טוקבקים, אתרי שיתוף וקהילות, כאשר על הרשתות החברתיות הבולטות כיום נמנות פייסבוק,יוטיוב, טוויטר וגוגל פלוס. נתוני הגלישה הגבוהים מביאים לאחרונה למיקוד מאמצי הפרסום של חברות קידום אתרים ברשתות החברתיות, שיתרונן הגדול הוא פילוח קהל היעד באופן טבעי על פי תחומי עניין, גילאים ומגדר. 

עקרונות בסיסים ביצירת קמפיין פרסום ברשת חברתית

מכיוון שהפרסום באמצעות רשתות חברתיות מצוי עדיין בחיתוליו, ענף זה מתפתח ומשתנה תדיר. עם זאת, קיימים מספר עקרונות בסיסיים שחשוב לפעול על פיהם:

  • הגדרת מטרות - בתחילת תהליך הפרסום ברשתות חברתיות נדרשת הגדרת מטרות הקמפיין, כגון חשיפה למותג, יצירת מוניטין חיובי, הגדלת התנועה באתר, וכן העלאת היקף המכירות והרווחים של העסק. עבור כל מטרה יש לבנות תוכנית פרסום שונה.
  • בניית קמפיין רגיש,ישיר ומדוד -  יצירת קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות חייבת להיעשות ברגישות, בעדינות ובמידה הנכונה. זאת מאחר ופרסום מוחצן ואגרסיבי ייתקל במרבית המקרים בדחייה על ידי ציבור הגולשים. כמו כן, חשוב ליצור תקשורת כנה וישירה עם קהל הגולשים, על מנת לבנות אמון והזדהות מצידם עם החברה ומותגיה.
  • השתתפות במספר רשתות חברתיות במקביל -  על מנת להגדיל את החשיפה והמודעות לחברה או למוצר המפורסם, חשוב לבנות קמפיין פרסומי המקיף מספר גדול ככל הניתן של רשתות חברתיות. קמפיין זה יכלול לדוגמא פרסום בפייסבוק במקביל ליצירת פרסום בגוגל פלוס, תוך תמיכה בבלוג של בעלי החברה המפרסמת. עם זאת, חשוב לדאוג שהכמות לא תבוא על חשבון איכות ההשתתפות בדיונים ברשתות אלו.

תגיות: פרסום ברשתות חברתיות.